Bestelproces

Bestelproces 247stoelen.nl

Bestellen

Het is mogelijk als particulier bij ons te bestellen. Om te kunnen bestellen dient u zich eerst te registreren. Na registratie kunt u uw bestelling plaatsen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling verder verwerkt. Wij houden u uiteraard geïnformeerd.

Wilt u met uw bedrijf of instelling als zakelijke klant bestellen dan nemen wij graag eerst contact met u op. Zakelijke klanten genieten bij ons van extra zakelijke voordelen. Voordelen die wij aan uw account koppelen waarna u eenvoudig kunt starten met bestellen.

Houdt u er rekening mee dat al onze prijzen exclusief BTW zijn en exclusief montage zijn door één van onze servicemonteurs.

Betalen

Na het plaatsen van uw bestelling kiest u de gewenste betaalwijze. 

Als particuliere klant kunt u uw bestelling betalen via overschrijving per bank van het exacte bedrag zoals vermeld op de orderbevestiging. U ontvangt separaat uiteraard een factuur ter bevestiging. Als betalingskenmerk kunt het ordernummer gebruiken welke is vermeld in uw orderbevestiging.

Levering aan particuliere klant vindt plaats nadat de betaling bij ons ontvangen is.

Als zakelijke klant heeft u de mogelijkheid om op rekening te betalen.  Standaard hanteren wij dat uw betaling binnen 30 dagen aan ons overgemaakt dient te zijn. U boekt deze bedragen zelf aan ons over binnen de met u overeengekomen betaaltermijn. Overigens is dit oas van toepassing nadat wij het op rekening betalen voor u hebben geaccordeerd. Een kredietwaardigheidscheck kan ook van toepassing zijn. 

Bankgegevens:

Tenaamstelling:         247 Stoelen B.V. 

Bank:                          ABN AMRO BANK NV

IBAN:                          NL26 ABNA 0834 4926 44

 

Op alle leveringen en betalingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Levering

Ons magazijn is gevestigd in Wemeldinge (Zeeland NL). Wij profiteren van goede verbindingen met heel Nederland en België. Wij bedienen hierdoor eenvoudig belangrijke stedelijke gebieden, zoals de Vlaamse Ruit, de Brabantse Stedenrij, de Randstad, Arnhem-Nijmegen, Twente, Groningen, de Euregio Maastricht-Luik, Brussel en Luxemburg, het is voor ons eigen transport niet ver. Daardoor zijn wij dé bureaustoelen leverancier van de Benelux geworden. 

Ook buiten de Benelux hebben wij in meerdere landen geleverd. Bent u hierin geïnteresseerd neemt u dan contact met ons op.

Voor bestellingen met een bestelwaarde (excl. BTW) tot 1000 euro, brengen wij 50 euro aan bezorgkosten in rekening.

Afhankelijk van het product welke u besteld, is het mogelijk dat u deze zelf dient te monteren. Het is mogelijk ons in te schakelen voor montage. Wilt u meer informatie hierover neemt u dan contact met ons op.

Levering vindt plaats op het door u aangegeven afleveradres achter de eerste drempel. Op verzoek is het mogelijk in te huizen. Is dit wenselijk laat het ons dan weten. Het inhuizen factureren wij apart aan u.

De levertermijn is afhankelijk van de door uw gemaakte keuze aan bestelde producten. Producten welke wij in ons magazijn op voorraad hebben leveren wij veelal binnen 5 tot 10 werkdagen. Producten die rechtstreeks bij onze fabrikanten vandaan komen, hebben een langere levertermijn. Wij zijn daarbij afhankelijk van wat zij aan ons bevestigen, maar houden u altijd op de hoogte.

U wordt vooraf geïnformeerd over de leverdag. Een exacte tijdsindicatie is niet altijd op voorhand af te geven.

Transportschade

Uw bestelling wordt met zorgvuldige behandeling bij u afgeleverd. Ondanks dat kan het voorkomen dat producten tijdens levering beschadigen.

Controleert u altijd bij aflevering uw bestelling op zichtbare schade. Als u bemerkt dat deze beschadigd is en of verpakkingen al open zijn, adviseren wij u deze te weigeren. Om u snel verder te kunnen helpen vragen wij ons alvast te informeren over uw weigering en de reden van weigering. Wij kunnen hierdoor sneller schakelen om nieuwe producten voor u te regelen.

Als blijkt dat de schade aan verpakking of product geen invloed heeft op de kwaliteit van de geleverde producten, kunt u besluiten het pakket te accepteren. Laat u in dat geval door de bezorger een aantekening maken op het door u af te tekenen leverbewijs. Komt u er achteraf toch achter dat er schade aan de inhoud is aangericht, vragen wij u ons dit dan direct te melden via e-mail naar 247chair@reacon.nl. Wij ontvangen dan graag uw bestelnummer, de aard van de beschadiging en foto’s van deze beschadiging aan verpakking en/of producten. Aannemelijk is dat u dergelijke uiterlijk binnen enkele dagen na levering aan ons meldt. Vervolgens nemen wij contact met u op om op de te volgen stappen door te nemen.

Proefplaatsing

Voor zakelijke klanten hebben wij de mogelijkheid een stoel voor een nader te bepalen periode op proef te plaatsen.

Bent u hierin geïnteresseerd, neemt u dan contact met ons op. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Wijzigen bestelling

Wilt u een wijziging doorvoeren op uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00 uur via e-mail 247chair@reacon.nl. Wilt u liever iemand persoonlijk spreken kan dat via +31(0)113-626227.

Houdt u er rekening mee dat wijzigingsverzoeken niet altijd verwerkt kunnen worden en dat er bij gaccordeerde wijzigingsverzoeken sprake kan zijn van een te betalen toeslag.  

Wijzigingen zijn niet mogelijk als wij producten al gepland hebben voor uitlevering of als onze fabrikanten uw bestelling al verstuurd hebben.

Retourneren

Voor zakelijke klanten gelden andere regels en wetten dan voor consumenten. Wilt u een product retourneren, stuurt u ons hierover dan een e-mail naar 247chair@reacon.nl onder vermelding van uw bestelnummer en de reden van retourneren. Wij nemen vervolgens contact met u op en leggen u de te volgen stappen verder uit.

Om producten eventueel te kunnen retourneren moeten zij in dezelfde staat zijn als bij aflevering en in originele verpakking.

Annuleren

Overweegt u uw bestelling te annuleren, informeert u ons tijdig hierover. De mogelijkheden van annuleren en eventuele bijbehorende kosten nemen wij dan met u door. Stuur hiervoor een e-mail naar 247chair@reacon.nl met daarin de reden van annulering.

Als uw bestelling voor uitlevering klaar staat is annulering niet mogelijk.